Webinar za proizvođače

Primarni cilj svakog proizvodnog pogona je postići visoku produktivnost.
Kako proizvesti više – uz manji broj radnika, pitanje je koje muči voditelje proizvodnje.
Brojni su problemi koji nam otežavaju napore: nedostatak i nemotiviranost radnika, problemi sa sirovinama i zalihama, stari strojni park, nametnuti prekratki rokovi isporuke, loš informacijski sustav.

Želite li vidjeti u praksi uspješno iskušan način kako upravljati proizvodnjom na najbolji mogući način, uvažavajući sve gore navedene probleme?

Želite li vidjeti iskušane primjere i metode koje ćete moći odmah primijeniti u svojoj proizvodnji te na taj način poboljšati organizaciju i povećati produktivnost?

Termin i mjesto održavanja, kotizacija

Termin i mjesto održavanja: 23.09.2021. od 9 do 14 sati / MS Teams aplikacija (pristup webinaru direktno pomoću linka kojega će polaznici dobiti mailom, nije potrebno imati instaliran MS Teams)

Kotizacija: 950 kn + PDV (15 % popusta za druge i ostale iz tvrtke)

Kotizacija uključuje: sudjelovanje na webinaru, prezentaciju i korištene primjere i obrasce u digitalnom obliku, konzultacije s predavačem

Seminar održavamo i kao in-house edukaciju samo za Vašu tvrtku, molimo kontaktirajte nas radi dogovora.

Što naš webinar razlikuje od drugih?

Način prezentacije/radionice i predavač s 20-godišnjim iskustvom upravljanja proizvodnom tvrtkom i proizvodnjom. Pokazat ćemo vam optimalan način organizacije proizvodnje, temeljen na dugogodišnjem iskustvu i isprobavanju raznih varijanti – uvijek sa svrhom traženja što veće produktivnosti. Vidjet ćete brojne primjere koje možete odmah primijeniti u vlastitoj tvrtki.

Kome je webinar namijenjen?

  • Voditeljima proizvodnje, inženjerima vezanim za proizvodnju i tehnologiju, poslovođama – kako biste vidjeli u praksi isprobane uspješne metode upravljanja proizvodnjom, usporedili s vlastitima, te unaprijedili vlastitu proizvodnju
  • Direktorima i vlasnicima tvrtki – ako niste zadovoljni postojećim stanjem i mislite da vaša proizvodnja treba rast produktivnosti

Iz sadržaja webinara:

  • Najvažniji poslovni procesi u proizvodnoj tvrtki
  • Planiranje opterećenja kapaciteta u realnom vremenu
  • Kako mjeriti produktivnost najvažnijih procesa
  • Ispravno normiranje rada kao bitan faktor rasta produktivnosti
  • Proizvodna dokumentacija kao nužan preduvjet organizirane proizvodnje
  • Prekratki rokovi isporuke – kako upravljati procesom
  • Strojni park – mjerenje efikasnosti najvažnijih procesa
  • Strojni park – efikasno održavanje kao suport rastu produktivnosti
  • Problemi sa zalihama- proizvodnja trpi ako nemamo na vrijeme potrebnu sirovinu
  • Nedostatak radne snage u Hrvatskoj – kako pronaći dobre radnike
  • Kako dizati produktivnost uz nedovoljno motivirane radnike
  • Problemi s radnicima, način obračuna plaća uz stimulacije, disciplina
  • Alkohol – kako doći u situaciju da alkohola u proizvodnji apsolutno nema
  • Organizacija kontrole kvalitete koja omogućava proizvodnju bez grešaka
  • Sustav prijave greške – organizirani sustav koji omogućava brzo i efikasno rješavanje grešaka , uz dokumentirano definiranje preventivnih akcija
  • Izvještavanje – organizacija izvještavanja prema Upravi o najvažnijim proizvodnim parametrima na tjednoj ili mjesečnoj razini

O predavaču: Branko Duvnjak, dipl.ing.

Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje 1989., usavršavao se na MBA studiju na ZŠEM-u u Zagrebu. Karijeru je počeo u Ericssonu gdje je desetak godina, između ostalog, vodio odjele kvalitete, tehnologije i proizvodnje. Nakon toga jednu godinu vodio je kao direktor manju prehrambenu proizvodnu tvrtku.

Zadnjih 15 godina radio je kao direktor uspješne privatne proizvodne tvrtke Klimaoprema d.d., koja je pod njegovim vodstvom povećala prihode s 2 na 20 milijuna eura, broj zaposlenih sa 60 na više od 300, proizvodne pogone s 1.000 na 16.000 m2 uz konstantno profitabilno poslovanje.

U tom dugom periodu od 15 godina, nadzirao je proizvodnju i kreirao brojne aktivnosti dizanja produktivnosti proizvodnje.

Završio je brojna dodatna menadžerska usavršavanja iz područja financija, prodaje i pregovaranja, strateškog planiranja, upravljanja promjenama i organizacijom, upravljanja proizvodnjom, osiguranja kvalitete kao i pedagoško psihološku izobrazbu. Trenutno je vlasnik tvrtke za poslovno savjetovanje kroz koju djeluje kao konzultant.

PRIJAVNICA ZA WEBINAR

Molimo popuniti i poslati, nakon čega ćete dobiti predračun za uplatu kotizacije.

Opći uvjeti: Kotizacija se plaća najkasnije pet dana prije početka seminara. Polaznici koji odustanu nakon uplate nemaju pravo na povrat novca, ali mogu bez plaćanja prisustvovati sljedećem seminaru/webinaru po izboru. Prijavljenog polaznika može zamijeniti druga osoba. Damasa d.o.o zadržava pravo otkazivanja seminara, u tom slučaju uplaćena kotizacija se vraća u cijelosti. Slanjem ove prijave prihvaćate ove opće uvjete. Podaci koje ste naveli neće biti ustupljeni trećima.