RADNA PRAVILA
Ukoliko želimo efikasnu tvrtku ili organizaciju s visokom razinom produktivnosti, nužno je da se većina procesa odvija po unaprijed dogovorenim pravilima, poštujući specifične situacije kada je nužna improvizacija.
Osobito je to bitno kod dolaska novih ljudi u tvrtku, koji su, ako ne postoje pravila, prepušteni stihiji.
Radna pravila su skup dokumenata koji govore kako i na koji način se radi u tvrtki. Smještena su na jednom mjestu (obično server), svima su dostupna i moraju se poštivati.
U njima je opisano kako i na koji način funkcionira npr. prodaja, kako je organiziran proces od otvaranja proizvodnih radnih naloga do isporuke kupcu, koja su pravila discipline u tvrtki i ostalo.
Kako Vam mi možemo pomoći?
Nakon uvida u Vašu trenutnu situaciju, predložiti ćemo Vam koja radna pravila su potrebna (Radna disciplina u uredima i proizvodnji, Ulazak i izlazak iz tvrtke/ alarmi, Korištenje službenih automobila, Provjera boniteta kupca i naplata potraživanja, Održavanje infrastrukture, Sigurnost novčanih transakcija, Zapošljavanje novih radnika, Procedura Nabave, Organizacija izlaganja na sajmovima itd.)
Predložiti ćemo Vam izgled radnih pravila, sadržaj i zajedno s Vama ih završno kreirati.
Ustrojit ćemo način upravljanja i održavanja radnih pravila.