EFIKASNA ORGANIZACIJA POSLOVANJA TVRTKE
29. 02. 2024
29. 02. 2024
14. 03. 2024
28. 03. 2024.
11. 04. 2024
25. 04. 2024
09. 05. 2024
16. 05. 2024
23. 05. 2024
06. 06. 2024
Želite li imati jasnu sliku izvedbe svojih proizvodnih pogona preko jednostavnih i preciznih mjesečnih izvještaja?
Primarni cilj svakog proizvodnog pogona je postići visoku produktivnost. Kako bismo znali gdje smo i na kojim područjima moramo djelovati, nužno je kontinuirano mjeriti izvedbu svoje proizvodnje.
KPI- Ključni pokazatelji izvedbe proizvodnje trebaju biti pažljivo i precizno odabrani, na način da daju na mjesečnoj razini jasnu sliku uspješnosti proizvodnje. S druge strane trebaju imati forme jednostavnih izvještaja koji ne zamaraju, nego služe kao prilika i izazov za poboljšanja, koja dižu profitabilnost proizvodnje.
Termin i mjesto održavanja: od 9 do 13 sati / MS Teams aplikacija (pristup webinaru direktno pomoću linka kojeg će polaznici dobiti mailom, nije potrebno imati instaliran MS Teams)
Kotizacija: 175,00 € + PDV (15 % popusta za druge i ostale iz tvrtke)
Kotizacija uključuje: sudjelovanje na webinaru, prezentaciju i korištene primjere i obrasce u digitalnom obliku, konzultacije s predavačem
Seminar održavamo i kao in-house edukaciju samo za Vašu tvrtku, molimo kontaktirajte nas radi dogovora.
Način prezentacije/radionice i predavač s 20-godišnjim iskustvom upravljanja proizvodnom tvrtkom i proizvodnjom. Pokazat ćemo vam optimalan način odabira i kreiranja mjesečnih KPI- Izvještaja proizvodnje koji će dati jasnu sliku izvedbe vaše proizvodnje. Vidjeti ćete brojne primjere iz uspješne prakse, koje možete odmah primijeniti u vlastitoj tvrtki.
Odabir KPI izvještaja
Jedno je istraživanje pokazalo da je 95 % svih izrađenih izvještaja u svijetu beskorisno i suvišno. Ključno je odabrati što i na koji način želimo pratiti u proizvodnji. Ako ne napravimo racionalan odabir, zatrpat ćemo se nepotrebnim hrpama papira, brojki ili dijagrama.
Kreiranje forme
Jednostavnost je ključna riječ. Svaka riječ, tablica ili dijagram viška povećava šansu da izvještaji neće biti adekvatno korišteni i prihvaćeni. S druge strane, pametno kreirana forma izvještaja s uključenim onim što je bitno – snažan je alat za kvalitetan nadzor i upravljanje proizvodnjom.
Izazovi – problemi
Nedovoljna informatička razina tvrtke generirati će probleme u prikupljanju podataka. Nedovoljna distribucija kroz tvrtku, izvještaji ostaju u ladicama Uprave, a većina zaposlenih se žali na nedovoljnu informiranost. Nerealno postavljanje ciljeva dovodi do nezadovoljstva zaposlenih.
Opterećenost proizvodnje / kapaciteti
Definiranje načina kako pratiti zauzeće proizvodnje i kapacitete po pojedinim linijama /strojevima, kako bi u svakom trenutku imali nadzor nad dogovorenim rokovima isporuke, te s druge strane kako bi Prodaja mogla imati jasnu sliku koje rokove isporuke može nuditi kupcima.
Rokovi isporuke
Rok isporuke je uz cijenu i kvalitetu treći ključni faktor kod ugovaranja poslova. Nužno je pratiti koji su ugovoreni rokovi isporuka, kolika su nam kašnjenja i koji su uzroci kašnjenja. Ako imamo jasnu evidenciju i periodičnu analizu, znat ćemo što trebamo raditi kako bi smanjili rokove ugovaranja ili kašnjenja.
Izrada dokumentacije
Ako našoj proizvodnji ili dijelu proizvodnje prethodi proces izrade dokumentacije, čest je slučaj da kašnjenja nastaju vezano za taj proces izrade dokumentacije. U takvim slučajevima, potrebno je na adekvatan način pratiti opterećenost toga dijela tvrtke i njihova kašnjenja.
Nabava – kašnjenje sirovina
Čest je slučaj da nemamo potrebne sirovine, onda kada nam trebaju. Uzroci ne moraju biti samo na strani dobavljače, nego su dijelom i naše slabosti i ne-organiziranosti ako narudžbe ne plasiramo na vrijeme, tj. ako se naš željeni rok dobave ne poklapa s realnim mogućnostima dobavljača. Potrebno je mjeriti udio kašnjenja u svim isporukama , te osobito precizno detektirati razloge kašnjenja dobave sirovina.
Mjerenje efikasnosti proizvodnje
Svi bismo mi željeli da naši radnici i strojevi rade 7,5 sati bez prekida i raznih zastoje, međutim realnost je često drugačija. Mjesečni izvještaj o tome kako direktni radnici troše svoje vrijeme, koliki su i koje vrste evidentirani razni zastoji – dat će nam snažan alat za rast produktivnosti proizvodnje.
Vanjske reklamacije i unutarnje nesukladnosti
Reklamacije od kupaca su noćna mora svakog proizvodnog pogona. Visoki troškovi, gubitak povjerenja kupaca, frustracije, poremećaji proizvodnje – samo su dio problema koje uzrokuju greške u proizvodnji i općenito reklamacije. Jednostavan i pregledan izvještaj o onome što nismo dobro uradili, dobar je alat za nadzor kvalitete u tvrtki , kao i putokaz za potrebne preventivne radnje.
Održavanje strojnog parka
Strojevi koji se prečesto kvare znaju biti noćna mora voditelja proizvodnje. Jasno je da moramo imati adekvatnu vlastitu službu ili vanjsku uslugu održavanja. Pregledan izvještaj o vrstama i učestalosti kvarova pomaže nam da lakše i sa manje rizika planiramo buduću proizvodnju.
ZNR-ozljede na radu
Svima nam je u interesu da radnici nose potrebna i propisana zaštitna sredstva, sačuvati će zdravlje, minimalizirat ćemo mogućnost ozljede na radu i nepotrebna bolovanja. Jednostavna mjesečna evidencija o stanju sustava zaštite na radu omogućiti će Upravi uvid u taj segment proizvodnje.
Bolovanja, prekovremeni rad, fluktuacija osoblja
Mjesečna evidencija bitnih podataka radne snage. Želimo izbjeći ona bolovanja koja nisu realna, nego su predmet želje pojedinaca da na račun tvrtke rješavaju neke svoje potrebe. Ako imamo preglednu i kontinuiranu evidenciju po radnicima o periodima i uzrocima bolovanja, moći ćemo lakše detektirati pojedince koji uzimaju bolovanje – a da nisu bolesni. Prekovremeni rad je poželjan kada teško ispunjavamo dogovorene rokove isporuke, ali on obično znači i veći trošak – zato ga je potrebno planirati koliko je moguće.
Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje 1989., usavršavao se na MBA studiju na ZŠEM-u u Zagrebu. Karijeru je počeo u Ericssonu gdje je desetak godina, između ostalog, vodio odjele kvalitete, tehnologije i proizvodnje. Nakon toga jednu godinu vodio je kao direktor manju prehrambenu proizvodnu tvrtku.
Zadnjih 15 godina radio je kao direktor uspješne privatne proizvodne tvrtke Klimaoprema d.d., koja je pod njegovim vodstvom povećala prihode s 2 na 20 milijuna eura, broj zaposlenih sa 60 na više od 300, proizvodne pogone s 1.000 m2 na 16.000 m2, uz konstantno profitabilno poslovanje.
U tom dugom periodu od 15 godina, direktno je vodio i nadzirao proces naplate potraživanja.
Završio je brojna dodatna menadžerska usavršavanja iz područja financija, prodaje i pregovaranja, strateškog planiranja, upravljanja promjenama i organizacijom, upravljanja proizvodnjom, osiguranja kvalitete kao i pedagoško psihološku izobrazbu. Trenutno je vlasnik tvrtke za poslovno savjetovanje kroz koju djeluje kao konzultant.
Molimo popuniti i poslati, nakon čega ćete dobiti predračun za uplatu kotizacije.
Opći uvjeti: Kotizacija se plaća najkasnije pet dana prije početka seminara. Polaznici koji odustanu nakon uplate nemaju pravo na povrat novca, ali mogu bez plaćanja prisustvovati sljedećem seminaru/webinaru po izboru. Prijavljenog polaznika može zamijeniti druga osoba. Damasa d.o.o zadržava pravo otkazivanja seminara, u tom slučaju uplaćena kotizacija se vraća u cijelosti. Slanjem ove prijave prihvaćate ove opće uvjete. Podaci koje ste naveli neće biti ustupljeni trećima.
Damasa d.o.o.
Biševska 4, 10 010 Zagreb
OIB: 78756144338
MB: 04668065