UČINKOVITO UPRAVLJANJE PROIZVODNJOM
24.10.2024.
24.10.2024.
07.11.2024.
14.11.2024.
28.11.2024.
05.12.2024.
12.12.2024.
Tvrtka koju vodite je narasla, prihodi su povećani, ali niste zadovoljni kako sve funkcionira i imate osjećaj da je previše kaosa i nereda. Tržište je tu, volja vas i vaših ljudi nije sporna, ali frustracije zbog nesustavnog rada samo rastu.
Kao što u svakoj stambenoj zgradi s više stanara na ulazu na zidu visi „Kućni red“, kojega se stanari moraju pridržavati, tako je u svakoj tvrtki nužno postojanje dogovorenih Radnih pravila, koja precizno opisuju kako teče poslovanje (Pravila igre).
Radna pravila, ako su napisana razumljivo i jednostavno, te ako su na nenametljiv način implementirana u dnevno poslovanje postaju vrlo važan faktor uspješne organizacije poslovanja. Pokazat ćemo optimalan način izrade Radnih pravila i procedura, te ono što je još važnije kako ih implementirati u dnevni ritam tvrtke tako da ih zaposlenici ne tretiraju kao još jednu hrpu papira.
Termin i mjesto održavanja: od 9 do 13 sati / MS Teams aplikacija (pristup webinaru direktno pomoću linka kojeg će polaznici dobiti mailom, nije potrebno imati instaliran MS Teams)
Kotizacija: 175,00 € + PDV (15 % popusta za druge i ostale iz tvrtke)
Kotizacija uključuje: sudjelovanje na webinaru, prezentaciju i korištene primjere i obrasce u digitalnom obliku, konzultacije s predavačem
Seminar održavamo i kao in-house edukaciju samo za Vašu tvrtku, molimo kontaktirajte nas radi dogovora.
Način prezentacije/radionice i predavač s 15-godišnjim iskustvom uspješnog vođenja srednje velike tvrtke, koja je kroz kontinuirani rast morala kontinuirano mijenjati i unaprjeđivati organizaciju poslovanja. Neizostavan dio promjena bila je izrada radnih uputa i procedura na način da se poslovanje s njima podupire, a ne ometa. Na jednom mjestu vidjet ćete jednostavan i optimalan način izrade raznih procedura, koje će vaše poslovanje učiniti efikasnijim.
Improvizacija je sasvim poželjna kod manjih tvrtki koje nemaju puno zaposlenih i jednostavno moraju funkcionirati vrlo fleksibilno kako bi zadovoljili kupce i tržište.
Međutim, s rastom tržišta i volumena poslovanja, s kojim neminovno raste i broj zaposlenih – previše improvizacije dovodi do nereda i kaosa. Više odjela i šefova neminovno vodi do zamršenijih procesa.
Ako to ne dovedemo u red, počinju patiti kvaliteta i rokovi i efikasnost rada, a problemi se samo gomilaju.
Primjeri izrada radnih pravila/uputa/procedura različitih odjela:
Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje 1989., usavršavao se na MBA studiju na ZŠEM-u u Zagrebu. Karijeru je počeo u Ericssonu gdje je desetak godina, između ostalog, vodio odjele kvalitete, tehnologije i proizvodnje. Nakon toga jednu godinu vodio je kao direktor manju prehrambenu proizvodnu tvrtku.
Zadnjih 15 godina radio je kao direktor uspješne privatne proizvodne tvrtke Klimaoprema d.d., koja je pod njegovim vodstvom povećala prihode s 2 na 20 milijuna eura, broj zaposlenih sa 60 na više od 300, proizvodne pogone s 1.000 m2 na 16.000 m2, uz konstantno profitabilno poslovanje.
U tom dugom periodu od 15 godina, konstantno je radio na unapređenju organizacije tvrtke, kako bi optimalnim funkcioniranjem maksimalno pridonosila profitabilnom poslovanju. Efikasna i protočna organizacija poslovanja imperativ je za svaki uspješan biznis.
Završio je brojna dodatna menadžerska usavršavanja iz područja financija, prodaje i pregovaranja, strateškog planiranja, upravljanja promjenama i organizacijom, upravljanja proizvodnjom, osiguranja kvalitete kao i pedagoško psihološku izobrazbu. Trenutno je vlasnik tvrtke za poslovno savjetovanje kroz koju djeluje kao konzultant.
Molimo popuniti i poslati, nakon čega ćete dobiti predračun za uplatu kotizacije.
Opći uvjeti: Kotizacija se plaća najkasnije pet dana prije početka seminara. Polaznici koji odustanu nakon uplate nemaju pravo na povrat novca, ali mogu bez plaćanja prisustvovati sljedećem seminaru/webinaru po izboru. Prijavljenog polaznika može zamijeniti druga osoba. Damasa d.o.o zadržava pravo otkazivanja seminara, u tom slučaju uplaćena kotizacija se vraća u cijelosti. Slanjem ove prijave prihvaćate ove opće uvjete. Podaci koje ste naveli neće biti ustupljeni trećima.
Damasa d.o.o.
Biševska 4, 10 010 Zagreb
OIB: 78756144338
MB: 04668065