FINANCIJE ZA NEFINANCIJAŠE – Brza procjena boniteta – BESPLATNI WEBINAR
NADOLAZEĆI WEBINARI:
EFIKASNA ORGANIZACIJA POSLOVANJA TVRTKE
12.10.2023.
UČINKOVITO UPRAVLJANJE PROIZVODNJOM
26.10.2023.
KONTROLA KVALITETE U PROIZVODNJI
09.11.2023.
MJERENJE EFIKASNOSTI PROIZVODNJE
23.11.2023.
EFIKASNA ORGANIZACIJA NAPLATE POTRAŽIVANJA
07.12.2023.
FINANCIJE ZA NEFINANCIJAŠE
14.12.2023.
IZRADA RADNIH PRAVILA I PROCEDURA
25.01.2024.
KPI - IZVJEŠTAJI PROIZVODNJE
15.02.2024.
FINANCIJE ZA NEFINANCIJAŠE – Brza procjena boniteta - BESPLATNI WEBINAR
Cilj svake tvrtke je poslovati profitabilno. Kako bi što učinkovitije upravljali troškovima, nužno je da voditelji i važniji zaposlenici imaju potrebna znanja o financijama. Često je slučaj da zaposlenici, koji nemaju formalnu financijsku izobrazbu,nedovoljno razumiju temeljne financijske procese koji su nužni za ukupno sagledavanje uspješnosti tvrtke. Posljedično, izostaje efikasno upravljanje i kontrola troškova, što utječe na ukupan rezultat tvrtke.
Termin i mjesto održavanja
28.09.2023.. od 9 do 10,30 sati / MS Teams aplikacija (pristup webinaru direktno pomoću linka kojeg će polaznici dobiti mailom, nije potrebno imati instaliran MS Teams)
BESPLATNO
Što naš webinar razlikuje od drugih?
Način prezentacije i predavač s 15-godišnjim iskustvom upravljanja financijama u proizvodnoj tvrtki s većinskim inženjerskim stručnjacima koji su prirodno većim dijelom vremena bili posvećeni nefinancijskim aktivnostima.
Na temelju toga, predavač je u praksi i iz prve ruke mogao pratiti osnovne probleme s kojima se susreće nefinancijsko osoblje u razumijevanju osnova financija koje je nužno kako bi u potpunosti razumjeli najvažnije pojmove vezane uz troškove, račun dobiti, bilancu, cash-flow i ostalo.
Osnovni ciljevi webinara
- Polaznici će na jednostavan način usvojiti znanja o temeljnim financijskim dokumentima tvrtke – Računu dobiti i Bilanci stanja
- Polaznici će vidjeti koji financijski pokazatelji najbolje oslikavaju financijsku situaciju tvrtke koju žele skenirati, poslovnog partnera , kupca ili dobavljača . I na taj način mogu, uz nešto praktičnog iskustva, na brz i jednostavan način izvršiti provjeru osnovnog boniteta poslovnog partnera , kako u budućoj suradnji ne bi bilo neugodnih iznenađenja.
Kome je webinar namijenjen?
- Nefinancijskom osoblju svih struka općenito– kako biste potpuno shvatili osnovne financijske pojmove i procese te tako nadogradili svoje stručne kompetencije s nužnim znanjem o financijama tvrtke
- Voditeljima sektora i odjela,direktorima – svaki voditelj u tvrtki koji nije profesionalno vezan za financije morao bi imati znanja o financijama na razini da suvereno razumije najvažnije financijske pojmove i procese.
Iz sadržaja webinara:
- Bilanca tvrtke i račun dobiti/gubitka
Na jednostavan način pokazati ćemo osnovne sastavnicedva najvažnija financijska izvještaja tvrtke – Bilanca stanja i Račun dobiti/gubitka.
Vidjet ćemo kako vlasništvo nad tvrtkom ništa ne znači ako je kapital vrlo mali, a obveze vrlo velike.
- Bonitet tvrtke
Pojasniti ćemo temeljne financijske pokazatelje koji govore o uspješnosti tvrtke.
Koje su prosječne a koje ciljane vrijednosti raznih pokazatelja: likvidnost tvrtke, profitabilnost, zaduženost, aktivnost.
Što je EBITDA, a što bruto dobit iskazana u RDG-u.
Zašto je dodana vrijednost/zaposlenom (novostvorena vrijednost) najvjerodostojniji pokazatelj uspješnosti tvrtke.
Pogledati ćemo osnovne pokazatelje brojnih manjih i većih hrvatskih tvrtki i napraviti brzu i osnovnu procjenu njihovog boniteta.
O predavaču: Branko Duvnjak, dipl.ing.
Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje 1989., usavršavao se na MBA studiju na ZŠEM-u u Zagrebu. Karijeru je počeo u Ericssonu gdje je desetak godina, između ostalog, vodio odjele kvalitete, tehnologije i proizvodnje. Nakon toga jednu godinu vodio je kao direktor manju prehrambenu proizvodnu tvrtku.
Zadnjih 15 godina radio je kao direktor uspješne privatne proizvodne tvrtke Klimaoprema d.d., koja je pod njegovim vodstvom povećala prihode s 2 na 20 milijuna eura, broj zaposlenih s 60 na više od 300, proizvodne pogone s 1.000 m2 na 16.000 m2, uz konstantno profitabilno poslovanje. U tom dugom periodu od 15 godina, uz ostalo, vodio je financijsko poslovanje tvrtke.
Završio je brojna dodatna menadžerska usavršavanja iz područja financija, prodaje i pregovaranja, strateškog planiranja, upravljanja promjenama i organizacijom, upravljanja proizvodnjom, osiguranja kvalitete kao i pedagoško psihološku izobrazbu. Trenutno je vlasnik tvrtke za poslovno savjetovanje, kroz koju djeluje kao konzultant.
PRIJAVNICA ZA WEBINAR
Molimo popuniti i poslati, nakon čega ćete dobiti predračun za uplatu kotizacije.
Opći uvjeti: Kotizacija se plaća najkasnije pet dana prije početka seminara. Polaznici koji odustanu nakon uplate nemaju pravo na povrat novca, ali mogu bez plaćanja prisustvovati sljedećem seminaru/webinaru po izboru. Prijavljenog polaznika može zamijeniti druga osoba. Damasa d.o.o zadržava pravo otkazivanja seminara, u tom slučaju uplaćena kotizacija se vraća u cijelosti. Slanjem ove prijave prihvaćate ove opće uvjete. Podaci koje ste naveli neće biti ustupljeni trećima.
Naši podaci
Damasa d.o.o.
Biševska 4, 10 010 Zagreb
OIB: 78756144338
MB: 04668065