damasa.hr
  • O nama
  • Usluge
    • EDUKACIJE I SEMINARI
    • EU PROJEKTI
    • UNAPREĐENJE POSLOVNIH PROCESA
      • SUSTAV IZVJEŠTAVANJA UPRAVE PUTEM KPI-a
      • ORGANIZACIJSKA SHEMA I RADNA PRAVILA
      • MJERENJE EFIKASNOSTI PROIZVODNJE
      • NAPLATA POTRAŽIVANJA
      • KONTROLA KVALITETE PROIZVODNJE- ISPORUKA BEZ GREŠAKA
      • MJERENJE EFIKASNOSTI PROIZVODNJE
  • Seminari
  • Reference
  • Zanimljivosti
  • Kontakt
  • Menu

KPI- Izvještaji proizvodnje

NADOLAZEĆI WEBINARI:

  • UČINKOVITO UPRAVLJANJE PROIZVODNJOM

    24.10.2024.

  • KONTROLA KVALITETE U PROIZVODNJI

    07.11.2024.

  • IZRADA RADNIH PRAVILA I PROCEDURA

    14.11.2024.

  • MJERENJE EFIKASNOSTI PROIZVODNJE

    28.11.2024.

  • FINANCIJE ZA NEFINANCIJAŠE

    05.12.2024.

  • KPI - IZVJEŠTAJI PROIZVODNJE

    12.12.2024.

  • EFIKASNA ORGANIZACIJA NAPLATE POTRAŽIVANJA

  • EFIKASNA ORGANIZACIJA POSLOVANJA TVRTKE

  • UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA PROIZVODNE TVRTKE

Webinar o KPI - izvještajima proizvodnje

Želite li imati jasnu sliku izvedbe svojih proizvodnih pogona preko jednostavnih i preciznih mjesečnih izvještaja?

Primarni cilj svakog proizvodnog pogona je postići visoku produktivnost. Kako bismo znali gdje smo i na kojim područjima moramo djelovati, nužno je kontinuirano mjeriti izvedbu svoje proizvodnje.

KPI- Ključni pokazatelji izvedbe proizvodnje trebaju biti pažljivo i precizno odabrani, na način da daju na mjesečnoj razini jasnu sliku uspješnosti proizvodnje. S druge strane trebaju imati forme jednostavnih izvještaja koji ne zamaraju, nego služe kao prilika i izazov za poboljšanja, koja dižu profitabilnost proizvodnje.

Termin i mjesto održavanja, kotizacija

Termin i mjesto održavanja:  od 9 do 13 sati / MS Teams aplikacija (pristup webinaru direktno pomoću linka kojeg će polaznici dobiti mailom, nije potrebno imati instaliran MS Teams)

Kotizacija: 175,00 €   + PDV (15 % popusta za druge i ostale iz tvrtke)

Kotizacija uključuje: sudjelovanje na webinaru, prezentaciju i korištene primjere i obrasce u digitalnom obliku, konzultacije s predavačem

Seminar održavamo i kao in-house edukaciju samo za Vašu tvrtku, molimo kontaktirajte nas radi dogovora.

Što naš webinar razlikuje od drugih?

Način prezentacije/radionice i predavač s 20-godišnjim iskustvom upravljanja proizvodnom tvrtkom i proizvodnjom. Pokazat ćemo vam optimalan način odabira i kreiranja mjesečnih KPI- Izvještaja proizvodnje koji će dati jasnu sliku izvedbe vaše proizvodnje. Vidjeti ćete brojne primjere iz uspješne prakse, koje možete odmah primijeniti u vlastitoj tvrtki.

Kome je webinar namijenjen?

  • Voditeljima proizvodnje, inženjerima vezanim za proizvodnju i tehnologiju – kako biste vidjeli u praksi isprobane uspješne metode odabira i kreiranja izvještaja, tj. KPI proizvodnje, koje možete odmah primijeniti u vlastitom proizvodnom pogonu
  • Direktorima i vlasnicima tvrtki – ako niste zadovoljni postojećim izvještavanjem i mislite da nemate jasne pokazatelje izvedbe vlastite proizvodnje

Iz sadržaja webinara:

Odabir KPI izvještaja

Jedno je istraživanje pokazalo da je 95 % svih izrađenih izvještaja u svijetu beskorisno i suvišno. Ključno je odabrati što i na koji način želimo pratiti u proizvodnji. Ako ne napravimo racionalan odabir, zatrpat ćemo se nepotrebnim hrpama papira, brojki ili dijagrama.

Kreiranje forme

Jednostavnost je ključna riječ. Svaka riječ, tablica ili dijagram viška povećava šansu da izvještaji neće biti adekvatno korišteni i prihvaćeni. S druge strane, pametno kreirana forma izvještaja s uključenim onim što je bitno – snažan je alat za kvalitetan nadzor i upravljanje proizvodnjom.

Izazovi – problemi

Nedovoljna informatička razina tvrtke generirati će probleme u prikupljanju podataka. Nedovoljna distribucija kroz tvrtku, izvještaji ostaju u ladicama Uprave, a većina zaposlenih se žali na nedovoljnu informiranost. Nerealno postavljanje ciljeva dovodi do nezadovoljstva zaposlenih.

Opterećenost proizvodnje / kapaciteti

Definiranje načina kako pratiti zauzeće proizvodnje i kapacitete po pojedinim linijama /strojevima, kako bi u svakom trenutku imali nadzor nad dogovorenim rokovima isporuke, te s druge strane kako bi Prodaja mogla imati jasnu sliku koje rokove isporuke može nuditi kupcima.

Rokovi isporuke

Rok isporuke je uz cijenu i kvalitetu treći ključni faktor kod ugovaranja poslova. Nužno je pratiti koji su ugovoreni rokovi isporuka, kolika su nam kašnjenja i koji su uzroci kašnjenja. Ako imamo jasnu evidenciju i periodičnu analizu, znat ćemo što trebamo raditi kako bi smanjili rokove ugovaranja ili kašnjenja.

Izrada dokumentacije

Ako našoj proizvodnji ili dijelu proizvodnje prethodi proces izrade dokumentacije, čest je slučaj da kašnjenja nastaju vezano za taj proces izrade dokumentacije. U takvim slučajevima, potrebno je na adekvatan način pratiti opterećenost toga dijela tvrtke i njihova kašnjenja.

Nabava – kašnjenje sirovina

Čest je slučaj da nemamo potrebne sirovine, onda kada nam trebaju. Uzroci ne moraju biti samo na strani dobavljače, nego su dijelom i naše slabosti i ne-organiziranosti ako narudžbe ne plasiramo na vrijeme, tj. ako se naš željeni rok dobave ne poklapa s realnim mogućnostima dobavljača. Potrebno je mjeriti udio kašnjenja u svim isporukama , te osobito precizno detektirati razloge kašnjenja dobave sirovina.

Mjerenje efikasnosti proizvodnje

Svi bismo mi željeli da naši radnici i strojevi rade 7,5 sati bez prekida i raznih zastoje, međutim realnost je često drugačija. Mjesečni izvještaj o tome kako direktni radnici troše svoje vrijeme, koliki su i koje vrste evidentirani razni zastoji – dat će nam snažan alat za rast produktivnosti proizvodnje.

Iz sadržaja webinara:

Vanjske reklamacije i unutarnje nesukladnosti

Reklamacije od kupaca su noćna mora svakog proizvodnog pogona. Visoki troškovi, gubitak povjerenja kupaca, frustracije, poremećaji proizvodnje – samo su dio problema koje uzrokuju greške u proizvodnji i općenito reklamacije. Jednostavan i pregledan izvještaj o onome što nismo dobro uradili, dobar je alat za nadzor kvalitete u tvrtki , kao i putokaz za potrebne preventivne radnje.

Održavanje strojnog parka
Strojevi koji se prečesto kvare znaju biti noćna mora voditelja proizvodnje. Jasno je da moramo imati adekvatnu vlastitu službu ili vanjsku uslugu održavanja. Pregledan izvještaj o vrstama i učestalosti kvarova pomaže nam da lakše  i sa manje rizika planiramo buduću proizvodnju.

ZNR-ozljede na radu

Svima nam je u interesu da radnici nose potrebna i propisana zaštitna sredstva, sačuvati će zdravlje, minimalizirat ćemo mogućnost ozljede na radu i nepotrebna bolovanja. Jednostavna mjesečna evidencija o stanju sustava zaštite na radu omogućiti će Upravi uvid u taj segment proizvodnje.

Bolovanja, prekovremeni rad, fluktuacija osoblja

Mjesečna evidencija bitnih podataka radne snage. Želimo izbjeći ona bolovanja koja nisu realna, nego su predmet želje pojedinaca da na račun tvrtke rješavaju neke svoje potrebe. Ako imamo preglednu i kontinuiranu evidenciju po radnicima o periodima i uzrocima bolovanja, moći ćemo lakše detektirati pojedince koji uzimaju bolovanje – a da nisu bolesni. Prekovremeni rad je poželjan kada teško ispunjavamo dogovorene rokove isporuke, ali on obično znači i veći trošak – zato ga je potrebno planirati koliko je moguće.

O predavaču: Branko Duvnjak, dipl.ing.

Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje 1989., usavršavao se na MBA studiju na ZŠEM-u u Zagrebu. Karijeru je počeo u Ericssonu gdje je desetak godina, između ostalog, vodio odjele kvalitete, tehnologije i proizvodnje. Nakon toga jednu godinu vodio je kao direktor manju prehrambenu proizvodnu tvrtku.

Zadnjih 15 godina radio je kao direktor uspješne privatne proizvodne tvrtke Klimaoprema d.d., koja je pod njegovim vodstvom povećala prihode s 2 na 20 milijuna eura, broj zaposlenih sa 60 na više od 300, proizvodne pogone s 1.000 m2 na 16.000 m2, uz konstantno profitabilno poslovanje.

U tom dugom periodu od 15 godina, direktno je vodio i nadzirao proces naplate potraživanja.

Završio je brojna dodatna menadžerska usavršavanja iz područja financija, prodaje i pregovaranja, strateškog planiranja, upravljanja promjenama i organizacijom, upravljanja proizvodnjom, osiguranja kvalitete kao i pedagoško psihološku izobrazbu. Trenutno je vlasnik tvrtke za poslovno savjetovanje kroz koju djeluje kao konzultant.

PRIJAVNICA ZA WEBINAR

Molimo popuniti i poslati, nakon čega ćete dobiti predračun za uplatu kotizacije.

Opći uvjeti: Kotizacija se plaća najkasnije pet dana prije početka seminara. Polaznici koji odustanu nakon uplate nemaju pravo na povrat novca, ali mogu bez plaćanja prisustvovati sljedećem seminaru/webinaru po izboru. Prijavljenog polaznika može zamijeniti druga osoba. Damasa d.o.o zadržava pravo otkazivanja seminara, u tom slučaju uplaćena kotizacija se vraća u cijelosti. Slanjem ove prijave prihvaćate ove opće uvjete. Podaci koje ste naveli neće biti ustupljeni trećima.

Naši podaci

Damasa d.o.o.

Biševska 4, 10 010 Zagreb

OIB: 78756144338

MB: 04668065

Kontakt

E-mail:

info@damasa.hr

Mobitel:

091 505 3858

Prijava na newsletter

Scroll to top