UČINKOVITO UPRAVLJANJE PROIZVODNJOM
24.10.2024.
24.10.2024.
07.11.2024.
14.11.2024.
28.11.2024.
05.12.2024.
12.12.2024.
Cilj svake tvrtke je poslovati profitabilno. Kako bi što učinkovitije upravljali troškovima, nužno je da voditelji i važniji zaposlenici imaju potrebna znanja o financijama. Često je slučaj da zaposlenici, koji nemaju formalnu financijsku izobrazbu (većim dijelom tehničke struke), nedovoljno razumiju temeljne financijske procese koji su nužni za ukupno sagledavanje uspješnosti tvrtke. Posljedično, izostaje efikasno upravljanje i kontrola troškova, što utječe na ukupan rezultat tvrtke.
Želite li na jednostavan način usvojiti temeljne pojmove iz financija, na način koji je prilagođen osobama koje nemaju formalno obrazovanje iz financija?
Želite li sagledati ukupnu sliku računa dobiti tvrtke, što na njega najviše utječe, ponajviše kroz prizmu troškova koji nastaju u dnevnom životu tvrtke?
Želite li jednostavno kao inženjer, pravnik i slično dobiti jasnu sliku o najvažnijim detaljima financijskog života tvrtke?
Termin i mjesto održavanja: od 9 do 13 sati /MS Teams aplikacija (pristup webinaru direktno pomoću linka kojeg će polaznici dobiti mailom, nije potrebno imati instaliran MS Teams)
Kotizacija: 175,00 € + PDV (15 % popusta za druge i ostale iz tvrtke)
Kotizacija uključuje: sudjelovanje na webinaru, prezentaciju i korištene primjere i obrasce u digitalnom obliku, konzultacije s predavačem
Seminar održavamo i kao in-house edukaciju samo za Vašu tvrtku, molimo kontaktirajte nas radi dogovora.
Način prezentacije i predavač s 15-godišnjim iskustvom upravljanja financijama u proizvodnoj tvrtki s većinskim inženjerskim stručnjacima koji su prirodno većim dijelom vremena bili posvećeni nefinancijskim aktivnostima. Na temelju toga, predavač je u praksi i iz prve ruke mogao pratiti osnovne probleme s kojima se susreće tehničko osoblje u razumijevanju osnova financija koje je nužno kako bi u potpunosti razumjeli najvažnije pojmove vezane uz troškove, račun dobiti, bilancu, cash-flow i ostalo.
Bilanca tvrtke
Na jednostavan način pokazat ćemo osnovne sastavnice Bilance. Paralelno ćemo uspoređivati obitelj i tvrtku (u ranoj i kasnijoj fazi) – kako bi pojašnjenja bila što jednostavnija.
Pojasnit ćemo zašto su krediti ponekad nužni za rast tvrtke te gdje se oni nalaze u Bilanci.
Vidjet ćemo kako vlasništvo nad tvrtkom ništa ne znači ako je kapital vrlo mali, a obveze vrlo velike.
Račun dobiti
Paralelno ćemo uspoređivati obitelj i tvrtku (u ranoj i kasnijoj fazi ) – kako bi pojašnjenja bila što jednostavnija.
Koncentrirat ćemo se na sve vrste troškova, analizirati ih te vidjeti gdje su najveće mogućnosti za uštede. Prezentirat ćemo i one troškove koji nisu u fokusu, a značajni su. Pojasnit ćemo što je u stvari amortizacija.
Detaljno ćemo obraditi one troškove na koje polaznici mogu najviše utjecati.
Pojasnit ćemo zašto iskazana dobit na kraju godine ne znači da imamo toliki višak novaca na računu i zašto dobit od par postotaka od prodaje – u praksi podrazumijeva da je to rezultat oko nule.
Zalihe
Pokazat ćemo da u račun dobiti zalihe ne ulaze kada stižu na skladište, nego u trenutku kada ih prodamo, ali da unatoč tome iziskuju velika financijska sredstva – prilikom ulaska na skladište.
Mudro je zalihe držati na optimalnoj razini, kako bi zadovoljili Prodaju, a ne „ubili“ financije.
Porezi
Pojasnit ćemo PDV kao prolaznu stavku tvrtke sa stanovišta rezultata, ali kao bitnu stavku u cash-flow situaciji.
Porez na dobit, troškovi koji povećavaju poreznu osnovicu.
Bonitet tvrtke
Temeljni financijski pokazatelji koji govore o uspješnosti tvrtke.
Koje su prosječne a koje ciljane vrijednosti raznih pokazatelja: likvidnost tvrtke, profitabilnost, zaduženost, aktivnost.
Što je EBITDA, a što bruto dobit iskazana u RDG-u
Zašto je dodana vrijednost/zaposlenom (novostvorena vrijednost) najvjerodostojniji pokazatelj uspješnosti tvrtke
Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje 1989., usavršavao se na MBA studiju na ZŠEM-u u Zagrebu. Karijeru je počeo u Ericssonu gdje je desetak godina, između ostalog, vodio odjele kvalitete, tehnologije i proizvodnje.
Nakon toga jednu godinu vodio je kao direktor manju prehrambenu proizvodnu tvrtku.
Zadnjih 15 godina radio je kao direktor uspješne privatne proizvodne tvrtke Klimaoprema d.d., koja je pod njegovim vodstvom povećala prihode s 2 na 20 milijuna eura, broj zaposlenih s 60 na više od 300, proizvodne pogone s 1.000 m2 na 16.000 m2, uz konstantno profitabilno poslovanje.
U tom dugom periodu od 15 godina, uz ostalo, vodio je financijsko poslovanje tvrtke.
Završio je brojna dodatna menadžerska usavršavanja iz područja financija, prodaje i pregovaranja, strateškog planiranja, upravljanja promjenama i organizacijom, upravljanja proizvodnjom, osiguranja kvalitete kao i pedagoško psihološku izobrazbu. Trenutno je vlasnik tvrtke za poslovno savjetovanje, kroz koju djeluje kao konzultant.
Molimo popuniti i poslati, nakon čega ćete dobiti predračun za uplatu kotizacije.
Opći uvjeti: Kotizacija se plaća najkasnije pet dana prije početka seminara. Polaznici koji odustanu nakon uplate nemaju pravo na povrat novca, ali mogu bez plaćanja prisustvovati sljedećem seminaru/webinaru po izboru. Prijavljenog polaznika može zamijeniti druga osoba. Damasa d.o.o zadržava pravo otkazivanja seminara, u tom slučaju uplaćena kotizacija se vraća u cijelosti. Slanjem ove prijave prihvaćate ove opće uvjete. Podaci koje ste naveli neće biti ustupljeni trećima.
Damasa d.o.o.
Biševska 4, 10 010 Zagreb
OIB: 78756144338
MB: 04668065