UČINKOVITO UPRAVLJANJE REKLAMACIJAMA KUPACA

Nitko ne voli reklamacije kupaca i potrebno je sustav upravljanja kvalitetom ustrojiti na način da reklamacije budu izuzetci, a ne pravilo.
Ipak, reklamacija će uvijek postojati te je nužno ustrojiti sustav koji će reklamacijama upravljati na način da se brzo i efikasno rješavaju, ali također, ne manje bitno, na način da kupac bude uvjeren da u svakom trenutku radimo sve što je u našoj moći s ciljem rješavanja njegovog problema.

Kako vam mi možemo pomoći?

Pomoći ćemo Vam ustrojiti dobar i efikasan sustav upravljanja reklamacijama koji uključuje:

  •  zaprimanje i dokumentiranje reklamacije te način proslijeđivanja odgovornima
  • izrada jasne procedure o načinu rješavanja reklamacija
  • definiranje odgovornih osoba koje će biti u stalnom kontaktu s kupcem dok se rješava reklamacija
  • način nadzora nad svim zaprimljenim reklamacijama
  • preventivne radnje kao posljedica reklamacije

Zainteresirani za našu ponudu? Pošaljite nam upit.

[contact-form-7 id=”954″ title=”Bez naslova”]