UČINKOVITO UPRAVLJANJE REKLAMACIJAMA KUPACA
Nitko ne voli reklamacije kupaca i potrebno je sustav upravljanja kvalitetom ustrojiti na način da reklamacije budu izuzetci, a ne pravilo.
Ipak, reklamacija će uvijek postojati te je nužno ustrojiti sustav koji će reklamacijama upravljati na način da se brzo i efikasno rješavaju, ali također, ne manje bitno, na način da kupac bude uvjeren da u svakom trenutku radimo sve što je u našoj moći s ciljem rješavanja njegovog problema.
Kako vam mi možemo pomoći?
Pomoći ćemo Vam ustrojiti dobar i efikasan sustav upravljanja reklamacijama koji uključuje:
- zaprimanje i dokumentiranje reklamacije te način proslijeđivanja odgovornima
- izrada jasne procedure o načinu rješavanja reklamacija
- definiranje odgovornih osoba koje će biti u stalnom kontaktu s kupcem dok se rješava reklamacija
- način nadzora nad svim zaprimljenim reklamacijama
- preventivne radnje kao posljedica reklamacije