Organizacijska shema i radna pravila
Optimalna organizacijska shema, s jasno postavljenim odgovornostima i ovlaštenjima, nužna je za efikasno funkcioniranje tvrtke. U suprotnom slučaju, javlja se previše dilema i zastoja koji koče efikasan rad.
Također, želimo li visoku razinu produktivnosti, nužno je da se većina poslovnih procesa odvija po unaprijed dogovorenim pravilima, poštujući specifične situacije kada je nužna improvizacija. To je osobito važno pri dolasku novih ljudi u tvrtku, koji su, ako ne postoje pravila i procedure, prepušteni stihiji. Radna pravila i procedure su skup dokumenata koji govore kako i na koji način se radi u tvrtki. Smještena su na jednom mjestu (najčešće serveru), svima su dostupna i trebaju se poštivati.
U njima je opisano kako i na koji način nešto funkcionira, npr. prodaja, kako je organiziran proces od otvaranja proizvodnih radnih naloga do isporuke kupcu, koja su pravila discipline u tvrtki itd. Bez jasnih i definiranih pravila i procedura, tvrtka nije efikasna, ne radi se uhodano i posljedično izostaje željeni rezultat.
Kako Vam mi možemo pomoći?
Ako niste zadovoljni postojećim stanjem u tvrtki, organizacijom i odvijanjem poslovnih procesa, ako smatrate da trebate više reda, a manje kaosa.