Efikasna organizacija naplate potraživanja

Molimo kontaktirajte nas radi predbilježbe za buduće termine ili interesa za održavanje in house seminara u Vašoj tvrtki. 

Što naš seminar razlikuje od drugih?

Način prezentacije/radionice i predavač s 15-godišnjim iskustvom direktnog vođenja procesa naplate potraživanja na turbulentnom hrvatskom tržištu, s brojnim primjerima opasnih situacija kada prijeti gubitak teško zarađenog novca. Vidjet ćete najbolja praktična rješenja kako zaštititi svoja potraživanja koja su proizašla iz dugogodišnjeg rada na problemu naplate potraživanja. Pokazat ćemo Vam kako organizirati proces naplate potraživanja u tvrtki tako da uplate od kupaca stižu redovito te da opasnost od gubitka Vaših potraživanja bude minimalna.

Kome je seminar namijenjen?

  • Komercijalistima i drugima koji direktno provode naplatu potraživanja – kako biste vidjeli osnovnu organizaciju uspješne naplate potraživanja – i mnoštvo važnih detalja koje mogu direktno primijeniti u vlastitom radu kako bi uspješnije naplaćivali potraživanja
  • Voditeljima koji se bave naplatom potraživanja – kako biste usporedili vlastiti sustav naplate potraživanja s najboljom praksom te na osnovu toga unaprijedili postojeći sustav

Vrlo često naplata potraživanja radi se bez sustavne organizacije, prepuštajući osoblju u Prodaji ili drugima da svatko na svoj način, kako zna i umije, naplaćuje potraživanja. Komercijalisti su pod pritiskom radi naplate potraživanja, a istovremeno moraju njegovati odnose s kupcima.
Posljedično, rezultati izostaju, novaca nema dovoljno i ono što je najgore – rizik od gubitka potraživanja je značajan.

Želite li, iz prve ruke, saznati kako proces naplate potraživanja vode uspješne hrvatske tvrtke koje su svjesne koliko je važno naplatiti teško zarađeni novac?

Želite li na uspješnim i dokazanim primjerima iz prakse vodećih hrvatskih tvrtki „snimiti“ model naplate potraživanja te ga na odgovarajući način primijeniti u vlastitoj tvrtki?

Kotizacija: 1.490 kn + PDV (15 % popusta za druge i ostale iz tvrtke, 10 % popusta na rane prijave do 13.11.2019.)

Kotizacija uključuje: sudjelovanje na seminaru, tiskanu skriptu predavanja, konzultacije s predavačem i osvježenja u pauzama

Seminar održavamo i kao in-house edukaciju samo za Vašu tvrtku, molimo kontaktirajte nas radi dogovora.

Opći uvjeti: Kotizacija se plaća najkasnije 5 dana prije početka seminara. Sudjelovanje je moguće otkazati najkasnije 7 dana prije seminara pisanim putem. Polaznici koji odustanu nakon toga roka ili ne prisustvuju seminaru dužni su platiti punu cijenu i nemaju pravo na povrat kotizacije. Prijavljenog polaznika može zamijeniti druga osoba. Damasa d.o.o zadržava pravo otkazivanja seminara, u tom slučaju uplaćena kotizacija se vraća u cijelosti. Potpisivanjem ove prijave prihvaćate ove opće uvjete. Podaci koje ste naveli neće biti ustupljeni trećima.

Iz sadržaja seminara:

  • Kako organizirati efikasan proces naplate potraživanja u tvrtki
  • Kako prepoznati visokorizične kupce, tj. kupce kod kojih postoji značajna mogućnost gubitka novca i kako se postaviti prema njima – provjera boniteta na brz i jednostavan način
  • Kako adekvatno osigurati potraživanja
  • Prednosti i mane različitih instrumenata osiguranja naplate: garancija banke, akreditiv, mjenica, zadužnica
  • Zadužnica i zadužnica s osobnim jamstvom – precizne upute što i kako raditi kako bi se maksimalno iskoristile kao učinkovito sredstvo osiguranja potraživanja
  • Treba li i kada pustiti zadužnicu na naplatu – vječita dilema kako ne izgubiti kupca
  • Definiranje precizne upute kako provoditi naplatu potraživanja – tko, što i kada radi
  • Definiranje limita – u novčanom iznosu i danima kašnjenja
  • Pisane opomene – način, sadržaj i dinamika slanja
  • Problematični i teški kupci – kako se nositi s njima
  • Kako riješiti najteže probleme, a ne izgubiti kupca
  • Kontroling cijeloga procesa tako da Uprava ima precizan uvid u situaciju s naplatom potraživanja
  • Što poduzeti kada dođemo do zida
  • Najučinkovitiji pravni koraci – što i kada poduzeti

O predavaču: Branko Duvnjak, dipl.ing.

Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje 1989., usavršavao se na MBA studiju na ZŠEM-u u Zagrebu. Karijeru je počeo u Ericssonu gdje je desetak godina, između ostalog, vodio različite odjele i sektore. Nakon toga jednu godinu vodio je kao direktor manju prehrambenu proizvodnu tvrtku.

Zadnjih 15 godina radio je kao direktor uspješne privatne proizvodne tvrtke Klimaoprema d.d., koja je pod njegovim vodstvom povećala prihode s 2 na 20 milijuna eura, broj zaposlenih sa 60 na više od 300, proizvodne pogone s 1.000 m2 na 16.000 m2, uz konstantno profitabilno poslovanje.

U tom dugom periodu od 15 godina, direktno je vodio i nadzirao proces naplate potraživanja.

Završio je brojna dodatna menadžerska usavršavanja iz područja financija, prodaje i pregovaranja, strateškog planiranja, upravljanja promjenama i organizacijom, upravljanja proizvodnjom, osiguranja kvalitete kao i pedagoško psihološku izobrazbu. Trenutno je vlasnik tvrtke za poslovno savjetovanje kroz koju djeluje kao konzultant.